2 Aralık 2014 Salı

Arçelik meyve sıkma makinesi :)

Gönderen grafipapatya zaman: 03:32




Ve alınıp kullanılmayan aletlere birini daha ekledik geçenlerde. (Sevgililer gününde) :)

Geçen derken geçen seneden bahsediyormuşum da haberim yokmuş... 
Kurutma makinesi almak için mağazaya gittik, tam da sevgililer günüde günler kalaydı. 

Eşim dedi ki ‘meyve sıkma makinesi alalım. Ben elma,havuç filan sıkarım’. Dedim ‘tamam alalım’. 

Ama ben dokunmam, yıkamam. 

Çünkü onu aç kullan, 5 parçaya ayır, temizle, kurula, kaldır derken eşimden bir ses geldi ‘hakikaten zor işmiş, tamam’ dedi.

O zaman al sana, ‘Sevgililer günü’ hediyesi dedim. 

Eee hep erkekler mi bayanlara ev aletleri hediyesi alacak özel günlerde. :) Ama bu adam sevindi azizim.. :)
Demek ki sorun biz kadınlarda diye düşündüm kendi kendime.

Eşim ne kadar yok öyle kışın kullanırız onu desede yok azizim; 
Biz kışın aldık, bütün gün meyve sıkar olduk, yaz geldi... 

Kaldırdık yüksek depolara, kış geldi şimdi üşeniyoruz kullanmaya.

Diğer makinetik yazlarda görüşmek üzere... :)

0 yorum:

Yorum Gönder

 

grafipapatya Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea | Blogger Tema