1 Aralık 2014 Pazartesi

Sosyal Medya İle Buluşma

Gönderen grafipapatya zaman: 03:42



Yeni yeni blog yazmaya başlayanlar ne yazar bilemedim… Bende en iyisi sosyal medyadan giriş yapayım dedim.

Msn ile başlayan sosyal medya hayatım facebook ile hızlandı. Ardından twitter derken baktım instagram çıkmış…

Takip ede ede blogları okumaya başladım. Dedim günlük tutmayı seven hayatının her döneminde bir dolu defter biriktiren ben blog da açayım.

Açtımda…:)

Bakalım sonumuz ne olacak?

İlk başta kısa kısa yazmaya başladım, klavye ile pek anlaşamayınca birde iş, ev, mutfak ve pasta, süsleme gibi vazgeçemediğim hobiler derken blog yazmaya üşenir oldum.

Bende artık vakit buldukça kağıtlara yazıp yoluyorum görümceme ya da kardeşime… Onlarda düzenleyip bana yolluyorlar bu şekilde paslaşıyoruz.

Ellerine sağlık kardeşceğizlerimin J


Gelecek yazıda görüşmek üzere sevgiler JJ

0 yorum:

Yorum Gönder

 

grafipapatya Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea | Blogger Tema